Laddar...
Hej! Här kan du chatta med oss.

Lättläst svenska

 

Om Kvinnofridslinjen

 

Du ringer oss på telefonnummer 116 016

och får prata med någon som kan ge dig stöd.

Du kan också chatta med oss.

 

Vi som pratar med dig

är vana vid att möta och prata

med människor som mår dåligt.

 

Vi har tystnadsplikt

och får inte berätta för någon annan

det som du säger till oss.

Du behöver inte berätta vem du är.

 

Om du pratar något annat språk än svenska

så har vi tolkar som översätter till de flesta språk.

Om du vill ha tolk måste du ringa.

Chatten är bara på svenska.